Stockholmsresa 24-25/11

Skrivet i Allmänt den 2011-12-01 klockan 14:57:43

För en vecka sen så var vi i Stockholm och sov i Emmas studio och fick lite fotouppgifter som vi skulle göra.
Vi var på ett event som hette '' Sport & Pengar '', vi hade studiebesök DN och fick lyssna på deras bildredaktör som berättade en hel del intressanta saker. 
Sedan fick vi fotouppgifter som var t.ex att fota ett reportage om hemlösa. 
Dock kunde inte jag genomföra den uppgiften för det var alldeles för jobbigt och för känslomässigt för mig så jag fick fota ett annat reportage om vad jag ville och då valde jag att fota '' folk på resande fot i Stockholm '' och här nedan tänkte jag visa några bilder från resan. :) 



Två bilder från mitt reportage och sedan en bild på en liten buffé från Sport och Pengar 

/ Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback