Ett Ugandiskt Höstlov

Skrivet i Allmänt den 2011-11-11 klockan 11:11:40


Hej! Jag tänkte slänga in ett förhoppningsvis ganska kortfattat blogginlägg om vad jag gjorde under höstlovet, medan alla andra sörmlandsbor kurade ihop sig under en filt framför någon disneyfilm. Jag var nämligen i varma Uganda, tillsammans med 21 andra glada, men väldigt olika typer av människor! Det var riktigt spännande kan jag säga, och jag fick både träffa alla underbara barn, åka på safari och äta den rätt så smaklösa maten som de har där nere.
Så, för er som är sugna på att uppleva någonting väldigt annorlunda, så rekomenderar jag verkligen detta otroligt vackra land! :) Som bevis på det, så låter jag er se några bilder jag tog under resan. Hoppas det gillas!

Kommentarer
Postat av: pernilla carlsson

älskar bilden på elefanten! och dom andra är ju så underbara! bra gjort rebecca! :D

2011-11-18 @ 23:52:26
URL: http://www.chaosflickan.blogg,se
Postat av: rebecca

Tack Pernilla! :D

2011-11-19 @ 14:01:30
URL: http://beckovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback