Fotoutsällning?

Skrivet i Allmänt den 2011-11-11 klockan 10:56:30

Vi i Foto A har bestämt att vi ska ta och göra en resa tillsammans i vår. Mallorca eller Paris var det rimligaste målet vi pratade om (Tror jag?) och vi räknade ut kostnaden för resan för oss allihopa tillsammans. 48 000:- ska vi lyckas få ihop vilket i mina öron inte känns jätterimligt med tanke på att det är ett halvår kvar. Plus en jävla massa plugg och nationella prov på det. Och annan fritid.

Innan lovet hade vi i alla fall sagt att vi skulle ha en fotoutställning här på skolan veckan efter lovet. Alltså typ igår. Vilket inte riktigt blev av eftersom det blev lite tajt med planering och eftersom vi inte lyckats marknadsföra det på något sätt. Känns som att jag låter jättekritisk till hela grejen, men det gör jag faktiskt inte. Jag tycker det skulle vara skitkul med en massa fotojobb, utställningar och andra evenemang. Sånt gillar jag. Men summan vi ska samla in känns lite för stor. Jag kanske har fel. Men det känns så.

I alla fall så ska vi försöka ha en utställning om två veckor, och jag hoppas att vi tar tag i det snart för jag tycker det ska bli skitkul. Bara tiden som jag tror förstör för oss, samt att några av oss bor som vi gör. På landet och långt bort. Vi lyckas liksom skjuta upp det hela tiden. Hehe.

Jag tycker i alla fall det ska bli roligt att göra allt vi pratat om, frågan är väl bara om vi hinner, har tid, lust och ork till det. Håller tummarna i alla fall!

/Alexandra, www.alexandraeriksson.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback