Mitt lov

Skrivet i Allmänt den 2011-11-11 klockan 11:07:09

Nu är man tillbaka i skolbänken igen efter ett lov. Mitt lov har bestått av att jag har åkt upp till Stockholm och träffat min moster, hennes man och såklart mina småkusiner. Självfallet var kameran med mig på den trippen, dels för att jag tycker om att fota och dels för att min moster hintat det. Så jag gjorde lite små fotojobb där hemma hos dem, det var extremt svårt med ljuset, det var nämligen ganska molnigt och grått ute och att fota inne var en mardröm. Det berodde inte bara på ljuset utan det var så att treårig Tyra ville inte vara med på bild egentligen. Jag lyckades trots allt med både att fota inne och att få med Tyra och hennes tvillingsystrar på bild, så jag tänkte att jag ska dela med mig av de bilderna.

Resten av lovet tillbringade jag med att jobba i tre dagar som vikarie åt min mamma på hennes jobb och att ha helg. Behövde tjäna in lite pengar som jag kan betala pappa med eftersom jag lånade pengar av honom till ett objektiv. 

Här är i alla fall bilderna! Enjoy!

/Frida Larsson, www.fridalarssonphotos.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback