Första praktikdagen

Skrivet i APU praktik den 2011-10-17 klockan 19:31:21

Idag var det dags för praktik (APU), något man har gått och längtat ett tag efter. Jag själv hade turen att få praktik på Bildproffsen de här veckorna nu i höst. Det blev en riktigt bra start på det hela där jag och min handledare, som heter Marie, var och fotade (det var ju mest hon som fotade), en lägenhet för en extra tidning/bilaga till tidningen Succé med inredningstips. Jag hjälpte till och assisterade henne med reflexskärm och fotade runt lite själv i lägenheten för att öva lite samt att jag tog lite "behind the scenes" bilder. Jag får dock inte dela med mig av mina bilder från lägenheten, för de får er publiceras. Det är lite synd för det var extremt mysigt där, jag skulle verkligen kunna tänka mig att bo där. Men jag kan nog bjuda på en bild på en gammal kamera från Bildproffsens lokaler, för att ni läsare inte ska gå bild-lösa.



/Frida Larsson - www.fridalarssonphotos.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback