Gina Boström

Skrivet i Om oss den 2011-10-07 klockan 16:23:00

Ditt fullständiga namn och ålder.
Gina Anna Therese Boström. 17 år gammal, 18 i januari.

Beskriv dig själv med 5 ord.
Kreativ, lättroad, hyper, smått trög & datanörd.

Vad har du för kamerautrustning?
Canon EOS 500D och objektiven 18-55/4-5.6 IS, 55-250/4-5.6 IS & 50/1.8 II. Plus pappas gamla stativ.

Vad gör du om du inte fotograferar?
Jag tecknar, lyssnar på musik, hänger med kompisar & planerar galna upptåg. :)

Vad gillar du för musik?
Jag gillar sån där musik som ingen annan brukar gilla, typ indie, brittpop, alternative m.m. mest sånnadär hipster-band som ingen känner till. LOL

Vill du flytta hemifrån? varför/varför inte
Jag vill flytta hemifrån för att jag vill kunna köpa tallrikar, bestick och glas och fylla mitt nya hem med plåtburkar, färglada prylar och onödigt skräp. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback