Hallu!

Skrivet i APU praktik den 2011-10-21 klockan 11:58:45

Jag har inte börjat min riktiga APU än så jag är rektorns & lärarnas assistent.
Har under veckan fota runt lite klasser och bilder på skolan som Fredrik ska
sätta ihop till en bildspelsfilm med min hjälp senare. Den filmen ska vi ha på
Öppet hus. Fick även ställa upp som modell för Frida Larsson i klassen som
är hos bildproffsen, hon skulle fotat rektorn men hon kunde inte så jag blev
"utsatt" för det istället. Igår var jag på gymnasiemässan från 9.40 till 20.00
och hjälpte till, lika roligt som förra året men det känns i benen idag kan jag
säga! Idag skulle jag fotat min lärare Tonys barn men det blev lite ändringar
så det ska jag göra nästa vecka någon morgon innan jag börjar på min APU.
Istället har jag fotat och redigerat ihop nya "skyltar" till fotostudions dörr,
biblioteket och matsalen.
Blev hel nöjd med resultaten!
Efter jag har hjälpt Fredrik med filmen slutar jag för dagen och för veckan.
Har haft riktigt roligt den här veckan!

Slänger in en lite udda bild från veckan på mig som är tagen till 100% av bara mig!


/ Elina Johansson-Wallin "the boss" - min blogg pinupdoll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback