Praktik nummer två

Skrivet i APU praktik den 2011-10-27 klockan 13:46:09







Hejdär! Efter många om och men så bytte jag tyvärr praktikplats förra veckan. Eller tyvärr kanske jag inte ska säga, jag har haft det hur bra som helst här, på Gumshallen. Gumshallen är en motionshall där vi tillbringar vår första lektion på onsdagar. Vi har alltså idrott här. Här har jag fått gjort en massa saker jag som jag tänkte berätta om.

Först och främst har jag blivit stämplad som "Fotografen", det har varit lite kul faktiskt. I fredags var min första dag, då fotade jag alla hallar här inne till en broschyr som jag, och en annan tjej i klassen som läser journalistik, fixade ihop. Den bestod alltså av bilder samt en del text om både Gumshallen och Kropen.

I söndags kväll åkte jag till Gripenhallen och fotade en av alla innebandymatcher som spelades där, och sedan tog jag mig upp till Hjortensbergsbadet och fotade simskolan. Tisdagskväll fotade jag barngympan som hölls här i Gumshallen och igår fotade jag detaljbilder på bland annat racket, innebandybollar och badmintonbollar. Förutom att fota galet har jag redigerat alla bilder också.

Med andra ord så har det varit skitbra! Jag har fått göra det jag älskar mest och dessutom har jag fotat saker jag inte är van vid vilket har varit väldigt lärorikt för mig.

/Alexandra, www.alexandraeriksson.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback