Praktik och natur

Skrivet i APU praktik den 2011-10-17 klockan 17:45:20




Börjar inlägget med några naturbilder och samt ett hej. Så hej! Här är två bilder jag fotade i lördags när jag var på en liten fotopromenad med min pojke. Tycker de blev väldigt fina.

Men det jag faktiskt tänkte prata om är praktiken. Vi har under vecka 42 & 43 APU och jag ska vara på fotoavdelningen på SN. Där har jag alltså tillbringat min första APU-dag idag. Jag var med fotografen på SN och åkte runt på sammanlagt 4 fotojobb. Fanns inte så mycket för mig att göra mer än att kolla på, men jag tog några bilder själv och så höll jag i lite bixtrar. Jag fick även fota till en artikel.

Ärligt talat kändes det inte sådär jättebra faktiskt. Jag hade förväntat mig att det skulle kännas bättre och roligare. Men jag kanske borde ge det lite tid också. Tyvärr får ni inte se några bilder för jag hade inte med min kamera.

/Alexandra, www.alexandraeriksson.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback