Redovisningar, foto och massor med prat.

Skrivet i APU praktik den 2011-10-25 klockan 10:42:51

De här två veckorna har jag haft väldigt mycket genomgångar med eleverna. Från Copyright och facebook
till hur nyhetsstudior är uppbyggda. Slänger in två bilder från idag. Ha det bra!

Såhär står jag och redovisar inför högstadieelever (såklart har jag inte mitt skrivbord uppe utan presentationer!)
Jag har vuxit väldigt mycket som person genom att stå framför elever och prata. Nyttigt som tusan!
Men faktiskt fortfarande lite läskigt.. Känner dock inte att jag är rädd för att göra brort mig, vilket är bra!

Klistrade ihop en power point om copyright och facebook (upphovsrätt ang. bilder på FB) vilket eleverna
verkade visa stort intresse, och jag skrämde nog upp dom lite när jag berättade att facebook får använda
allas bilder till vad dom vill! Hihihih.

/Pernilla Carlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback