Rockfoto/rodeo magazine

Skrivet i APU praktik den 2011-10-24 klockan 11:49:03

Hej på er alla där ute! 
Jag har inte skrivit något på bloggen innan förutom min presentation så jag tänkte berätta lite om min praktikplats. 

Jag är hos våran fotolärare Emma Svensson här i Stockholm på Radar magazine/rockfoto i deras studio och har fått göra lika olika saker den första veckan. 
Jag har dock varit sjuk två dagar förra veckan så jag kunde inte göra så himla mycket men jag hoppas att denna vecka kommer med mer jobb! :) 

Första dagen när jag kom hit så var det bara tråkigt pappersarbete och så fick jag följa med Emma på en plåtning där hon skulle fota några anställda på en firma till deras hemsida. 
Sedan fick jag sitta och rensa hennes kvitton och rensa Johannes kvitton efter det. 
Efter det så åkte vi till lägenheten på söder där jag bor och jag stormtrivs. 
Jag har wii, playstation 3 och en hel kasse med spel så jag har suttit och lirat mariokart när jag har haft tid över så nu är jag king på det igen! 

Jag har fått jobba både hemifrån och varit i studion och idag så är jag här i studion med Isabell och har hjälpt henne städa lite men nu ska jag och hon dra och slänga en stor bakgrund någonstans som jag fick klippa sönder till små bollar och tejpa ihop. 
Efter det drar vi till söder där vi skulle hämta några tavlor på ett kafé från Emma och efter det drar vi och käkar. 

På torsdag har jag ett fotojobb som jag uppdaterar er om senare! :) 

/ Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback