Rookiefestivalen och Kaptenen

Skrivet i Fotoresor den 2011-10-30 klockan 22:50:56







Hallå mina vänner! Ser ni vilken grym snubbe jag fångat på bild? Ingen mindre än Kapten Röd!

Jag och två andra tjejer från Foto A fick äran att följa med Emmas assistent Isabelle till Rookiefestivalen och fota i Rockfotostudion för Rockfoto. Det var helt fantastiskt roligt, och minst lika jobbigt.

Tänkte ta och berätta mer om allting senare när jag redigerat klart lite oseriösa bilder på oss och en drös andra randoms. Just nu ville jag bara visa er dessa och berätta att vi kom hem levande med sjukt mycket ny erfarenhet. Eftersom vi jobbade där fick vi "Press"-skyltar att ha runt halsen och därmed fick vi stå i fotodiket och fota när banden spelades. Hur coolt som helst verkligen! Man kände sig jätte viktig, värsta VIP typ.

Se och njut, även om inte bilderna blev särskilt bra. Pusshej!

/Alexandra, www.alexandraeriksson.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback