Sista dagen på Bildproffsen

Skrivet i APU praktik den 2011-10-28 klockan 19:06:21

Idag var den sista praktikdagen, två veckor har gått och jag har hunnit med mycket. Jag har varit en ständig iakttagare och assistent på fotograferingar. Jag har själv fotat i studion vid faktiskt tre tillfällen, även om den sista bara var en snabb fotografering. Jag har retuscherat lite bilder till riktiga kunder, jag har beskurit bilder och monterat i album samt att jag även haft kundkontakt. Sist men inte alls minst så har jag haft jävligt roligt, jag har varit hos underbara människor som jag har lärt mig massor av.

Jag tänkte dela med mig av någon bild från den sista fotograferingen jag gjorde, som var med bildproffset i egen hög person - Marie Linderholm, min handledare.

/Frida Larsson - www.fridalarssonphotos.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback