Veckans "Praktik"

Skrivet i APU praktik den 2011-10-23 klockan 19:24:59

Hallå! Under den här veckan som har varit, så har jag inte riktigt haft en likadan prakitk- vecka som de flesta andra i Media- Klassen verkar ha haft. Utan jag och en annan tjej har istället fått hålla på med ett litet projektarbete som går ut på att vi ska hjälpa en kör här i Nyköping, och göra affischer, en tidningsannons och lite annat smått och gott! ^^
Så under den här veckan så har jag mest haft sköna sovmornar, haft en kort träff med kören som vi arbetar med, och påbörjat skapandet av en affisch och en tidningsannons!
Tyvärr så har jag inga bilder att bjuda på, men om ni vill veta mer om kören så kan ni klicka här, så kommer ni till deras hemsida :)

Ha en mysig kväll!
/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback