Alexandra Eriksson

Skrivet i Om oss den 2011-09-09 klockan 09:29:14



När och varför började du fotografera?
Jag fick en digitalkamera julen 2007, en med typ 5 megapixel och började fota "bara för att" eftersom jag fått en kamera. Jag började fota mer på riktigt hösten 2008, när jag började låna pappas systemkamera.

Säg någonting som du älskar att göra som du gör varje dag.
Blogga. Jag tycker om att blogga. Eftersom jag har en fotoblogg så tycker jag om att visa det jag gör och se att det finns folk som tycker om det.

Vilka är dina största inspirationskällor?
Fotobloggar som Nevnarien, Michaela Dahlström och Alicia Swedenborg.

Vad är din största dröm?
Att lyckas med och få jobb inom det som jag tycker om att göra, foto och webbdesign.

Om du kunde resa precis vart du ville?
Jag skulle resa till Australien. Det verkar fint där och är en helt annan miljö än Sverige, och det är något som jag skulle vilja fotografera.

Säg något som betyder mycket för dig.
Vänner och familj. Det är dom som alltid finns där och det är dom man alltid vänder sig till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback