Elina Johansson-Wallin

Skrivet i Om oss den 2011-09-09 klockan 09:25:57

Tjo bror! Nej jag skoja, mitt namn är då det som ni ser här ovan,
Elina. Jag är en oftast glad och sprallig tjej på snart 17 höstar
och går i tvåan på LBS media inriktningen. Underbart!
Här får ni veta lite extra grejer om mig...
Vad är din dröm (yrkesmässigt)?
Min dröm är att antingen jobba som fotograf på Wheels eller Trailer (mina favorit tidningar)
eller så vill jag öppna en egen Pinup studio där jag stylar och fotar.
Varför går du media respektive foto-inriktningen?
För att jag har ett intresse för foto och photoshop sen jag var liten så jag vill bli bättre kunna mer om det jag håller på med.
Vilken är din favoritfärg och visar du det i t.ex kläder och dylikt?
Jag har fyra favorit färger. Svart, blå, röd och vit.
Och ja VIT ÄR EN FÄRG.
Vad gör du på fritiden?
Jag fotar (privat och fotojobb), är med vänner, pojkvän, cruisingar och stora bil event + verkstan!
Vad gör du om 10 år?
Jag jobbar förhoppningsvis med någon av drömmarna och har blivit framgångsrik inom den kolumnen. Sen bor jag även på en gård på landet med många djur, bilar och har en familj.
Beskriv dig själv med 5 ord.
Snäll, omtänksam, glad, sprallig & barnslig.
Om du vann 1 miljon, vad skulle du göra då?
Spara och tänka ordentligt vad jag vill lägga pengarna på.
Om du var tvungen att leva på en maträtt och en dryck i resten av ditt liv, vilka skulle det då vara?
Coca-cola är helt klart drycken! Men maträtten skulle väl isåfall vara tacos.. även fast det inte är min favoritmaträtt så är det något jag aldrig tröttnar på!
Vad använder du dig av för kamera idag?
Jag använder mig av min Sony Alpha 390.
Tjo bror! Nej jag skoja, mitt namn är då det som ni ser här ovan,
Elina. Jag är en oftast glad och sprallig tjej på snart 17 höstar
och går i tvåan på LBS media inriktningen. Underbart!
Här får ni veta lite extra grejer om mig...

Elina
Vad är din dröm (yrkesmässigt)?
Min dröm är att antingen jobba som fotograf på Wheels eller Trailer (mina favorit tidningar)
eller så vill jag öppna en egen Pinup studio där jag stylar och fotar.
Varför går du media respektive foto-inriktningen?
För att jag har ett intresse för foto och photoshop sen jag var liten så jag vill bli bättre kunna mer om det jag håller på med.
Vilken är din favoritfärg och visar du det i t.ex kläder och dylikt?
Jag har fyra favorit färger. Svart, blå, röd och vit.
Och ja VIT ÄR EN FÄRG.
Jag visar nog det rätt bra ja!
Vad gör du på fritiden?
Jag fotar (privat och fotojobb), är med vänner, pojkvän, cruisingar och stora bil event + verkstan!
Vad gör du om 10 år?
Jag jobbar förhoppningsvis med någon av drömmarna och har blivit framgångsrik inom den kolumnen. Sen bor jag även på en gård på landet med många djur, bilar och har en familj.
Beskriv dig själv med 5 ord.
Snäll, omtänksam, glad, sprallig & barnslig.
Om du vann 1 miljon, vad skulle du göra då?
Spara och tänka ordentligt vad jag vill lägga pengarna på.
Om du var tvungen att leva på en maträtt och en dryck i resten av ditt liv, vilka skulle det då vara?
Coca-cola är helt klart drycken! Men maträtten skulle väl isåfall vara tacos.. även fast det inte är min favoritmaträtt så är det något jag aldrig tröttnar på!
Vad använder du dig av för kamera idag?
Jag använder mig av min Sony Alpha 390.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback