Frida Claesson Palmblad

Skrivet i Om oss den 2011-09-09 klockan 09:07:55


Varför valde du att läsa Mediainriktning?

För att jag älskar att fota och vill bli bättre på det.

Vad gör du på fritiden?
Jag spelar fotboll i Hargs BK, fotar, ritar och umgås med vänner.

Vad är din dröm inom Mediayrket?
Jag vill plugga vidare till stylist och sen vill jag ha en fotostudio där jag kan fota människor och så vill jag fota för tidningar, naturbilder och så.

Vad är det du helst föredrar att fota?
Oftast fotar jag naturen och djur men jag vill lära mig att fota människor också.

Vad skulle du göra om du fick en miljon?

Jag skulle köpa en ny kamerautrustning och sen skulle jag resa till olika länder.

Finns det något drömställe du skulle vilja åka till?
Det finns många ställen jag skulle vilja åka till men en drömmresa skulle nog vara att åka till Afrika och se alla djur.

Vart ser du dig om 10 år?
Om 10 år bor jag förhoppningsvis i en annan stad, tex norrköping, har en fotostudio och lever livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback