Frida Larsson

Skrivet i Om oss den 2011-09-09 klockan 18:17:42


1. Vad är ditt fullständiga namn?

Mitt fullständiga namn är Frida Carolina Larsson.

2. Vilka intressen har du?
Jag har foto som ett väldigt stort intresse. Jag gillar att hålla på med photoshop och redigera bilder.

3. Om du var kungen för en dag, vad skulle du göra?
Jag skulle köpa världens kamerautrustning, alltså top notch (typ hasselblad). Jag skulle köpa typ jättefina lokaler, där jag kan ha en superfin fotostudio.

4. Har du något drömyrke?
Jag tycker jättemycket om foto, så jag skulle vilja jobba med foto på nåt sätt och photoshop, men jag har inte riktigt bestämt mig.

5. Vad är det första du väljer när du står vid godishyllan på ICA?
Ah, vad heter de där... De där sura napparna, som är genomskinliga med cola- smak. (Sura cola- nappar heter dem)

6. Om du skulle vara ett djur, vad skulle du vara för ett djur?
Jag har alltid sagt fågel på den frågan, men jag har nu kommit fram till svaret till den frågan. Jag skulle vilja vara en uggla, så jag både är smart och kan flyga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback