Isabell Rundquist

Skrivet i Om oss den 2011-09-09 klockan 08:44:16



Vem är Isabell?
Jag är en glad och amitiös tjej som bor på landet och gillar foto.


Vad är det som gör att du gillar just foto?
För det är så kreativt och omväxlande, man får liksom uttrycka sig.


När började du att fota då, och varför?
För 6 år sedan så snodde jag min mammas digitalkamera. Man började ju typ fota blomkrukor då, men sedan växte ju intresset.


Varför valde du att läsa foto?
För att foto är ett av mina största intressen och därför vill jag lära mig mer om det.


Okej, om du får välja en sak då: Gurka eller tomat?
Gurka!


Varför då?
För att gurka är gott och vattnigt och det typ knaprar i tänderna när man äter det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback