Jessica Larsson

Skrivet i Om oss den 2011-09-09 klockan 09:00:31



Vem är du?

Jag är Jessica, en glad tjej på 17 år som bor på landet. I ett hus.

Varför har du valt foto?

För att jag tycker om att fota. Fotar alltid. Allt och alla! Jag vill lära mig mer om kameran och utvecklas.

Vad är det som gör foto så roligt?

Oj, jag vet inte. Man får göra det man är bra på. Det är kul! Att man kan föreviga ett ögonblick med ett foto.

Vad har du för övriga intressen?

Spela fotboll, sjunga, spela gitarr och piano, träffa min pojkvän och jobba.

Om du ska beskriva dig själv med fem ord, vilka blir det?

Jag är glad, utåtriktad, rätt flummig. Vad är jag mer..? Omtänksam och ödmjuk!

Luftballong eller flygmaskin?

Haha, vad är det för skillnad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback