Nathalie Takacs

Skrivet i Om oss den 2011-09-09 klockan 09:11:06


  1. Vad är ditt fullständiga namn? Nathalie Inez Takacs

  2. Hur gammal är du? 16, fyller 17 nu den 14 september

  3. Varför valde du foto? För att jag älskar att fota. Det är något som får mig att må bra

  4. Har du en kamera? I så fall vad för någon? Ja jag har en kamera och det är en Canon EOS 400D

  5. Vad gör du på fritiden? På fritiden är jag med min pojkvän så mycket jag kan eller är med kompisar och fotar såklart.

  6. Har du någon dröm? Alla har nog en dröm inombords. Vem skulle inte vilja vara rik som ett troll och ha en lycklig familj och få hålla på med det man älskar att göra? :)

  7. Vad gör du om 10 år? Om tio år hoppas jag att jag jobbar som fotograf eller något inom den branchen iallafall.

  8. Beskriv dig själv med 5 ord. Jag skulle nog beskriva mig med: snäll, omtänksam, barnslig, mogen och uppmärksam.

  9. Vilken är din favoritmat? Min absoluta favoritmat är min mormors ungerska mat. Det är det absolut det bästa som finns och jag skulle kunna lev på det föralltid.

  10. Hur ser en perfekt dag ut för dig? Min perfekta dag ser ut som så att jag vaknar upp med min pojkvän bredvid mig, att jag får krya närmare intill honom en stund innan jag går upp och ser solskenet lysa in genom fönstret för att sedan gå till skolan/jobbet och få fota och sedan komma tillbaka hem till min alldeles underbara pojkvän och få ta det lugnt hela kvällen och få känna sig uppskattad av den man älskar mest i världen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback