Pernilla Carlsson.

Skrivet i Om oss den 2011-09-12 klockan 22:46:15


• Vad är ditt fullständiga namn och hur gammal är du? - Jag heter Pernilla Linnéa Margaretha Carlsson och är 17 år gammal.
• Vad skulle du välja av följande? Kärlek eller en kamera? - Tror dock aldrig att det någonsin kommer att bli så, men kärlek, absolut. 
• Har du en bästavän? - Självfallet har jag det! Emma jansson är hennes namn och hon bloggar på www.wooaalj.blogg.se  .
• Har du en kamera? Isåfall vilken? - Yes det har jag, en Canon EOS 550D med ett par objektiv, och lite andra roliga tillbehör. 
• Använder du många olika effekter/objektiv när du fotar? - Förstår inte frågan såväl med "effekter" men jag använder mig av två objektiv, reflexskärm, stativ och ett par close-up linser. 
• Vad fotar du helst människor eller natur? - Båda två, om jag har tillfälle såklart. 
• Om 25 år, vart är du då i ditt liv? - Jag är snygg, rik och begåvad.
• Vad vill du bli när du blir stor? - Såklart är min största dröm att bli fotograf, men jag skulle även tycka att det var kul att vara exempelvis designer, inredare, eller jobba med något annat kreativt. 
• Är media inriktningen på LBS bra? - Ja den duger väl i krig.. Hihi nej skoja bara, jag är grymt nöjd med mitt val av skola och linje :)
• Beskriv dig själv med en mening - Pernilla Carlsson.

Ni hittar mig på www.chaosflickan.blogg.se .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback