Rebecca Johansson

Skrivet i Om oss den 2011-09-22 klockan 08:36:51


1. Ditt fullständiga namn?

- Rebecca Signe Johansson

2. Vad är ditt drömyrke?
- Jag har inget direkt drömyrke, utan jag vill så många olika saker, t.ex att arbeta som fotograf, filmmusiker andra kreativa saker.

3. Vad var det för något som fick dig att bli fotointresserad?
- Det var nog, när jag fick min första digitalkamera, en liten rosa sak. Det där det började, sen har jag blivit inspirerad av andras bilder och köpt min första systemkamera, som fick mig att bli intresserad på allvar.

4. Vad har du för kamera?
- Jag har en Canon EOS 40 D, med ett objektiv och halv-taskigt stativ, ska nog köpa lite mer utrustning.

5. Vad gillar du att göra på fritiden?
- På min fritid, brukar jag sitta i våran sköna fotölj om jag är hemma, antingen med datorn i knät eller en HM katalog i händerna. Sen gillar jag att rita och måla, sjunga och fotografera.

6. Om du hade 1 miljonkronor vad skulle du göra med pengarna?
- Då skulle jag bland annat resa till Kenya, köpa en mängd bra objektiv och uppdatera mig till en proffskamera. Jag skulle även ge bort lite pengar, till organisationer, till familj. Om jag hade vart äldre så hade jag köpt en egen bostad. Jag hade också köpt en lejonunge på Harods ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback