Sofia Andersson

Skrivet i Om oss den 2011-09-10 klockan 15:04:49

till intervjun

Vem är du?

Jag är Sofia! Jag är en person som älskar att få vara kreativ. Jag håller på med många olika saker, såsom att jag fotar, gör musik, skriver, är politiskt intresserad, har egen häst samt umgås med vänner och familj.

Hur skulle du beskriva dig själv med fem ord?
Omtänksam, envis, aktiv, kreativ och ambitiös.

Varför valde du foto?
Det är det bästa jag vet, jag älskar det. Det är det jag vill leva på och jag tycker det är det bästa sättet att kunna uttrycka sig på. Det är kul att vara stolt över en bild man tagit som man tycker känns helt perfekt.

Vad gör foto så roligt?
Just det att det är så perfekt, att det är ett sådant bra sätt att få fram vad man tycker och känner. En bild säger ju mer än tusen ord och foto är mitt sätt att uttrycka sig. Det bästa sättet!

Hur tror du ditt liv ser ut om 10 år?
Om tio år är 27 och då hoppas jag att jag mår bra och är glad och gör det jag vill göra just då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback